Jag vet inte vad jag ska ta mej till längre.

Precis som rubriken säger, så håller jag på att bli galen just nu..
Jag har stoppat i mej hela 200 kalorier idag, och jag känner mej så jävla äcklig!
Jag har visserligen gått hem ifrån stan och gjort av mej 100 kalorier, men det är fortfarande 300 kalorier kvar som ska bort!
Jag och Padde var visserligen ute med Zacko innan, men då gjorde jag bara av med ungefär 10 kalorier.. 
Så jag är inte ens i närheten av det dubbla, jag är inte ens i närheten av 200 liksom..
Detta kommer inte sluta bra, jag kommer jobba ihjäl mej en vacker dag, just med kalorierna osv assa..
Kommer ju inte sluta bra, kände innan idag inne på Valentine att jag verkligen inte hade orken till att stå upp, hade inte ens orken till att sitta ner, inte ens orken att gå och kissa..
Hade fan inte ork till något, och jag hade glömt hur jobbigt det var, att verkligen lägga ner så mycket energi på att räkna massa skit, hur mycket jag stoppar i mej och hur mycker jag ska göra av med.
Men imorgon har jag bestämt mej för att enbart stoppa i mej  mellan 50-80 kalorier, och sen gå ut och gå, och göra av med upp till 200 kalorier..
Eller inte imorrn, utan senare idag blir det ju.
Jag vet att jag ska göra det, jag kommer även att lyckas, jag vill bara att det ska bli liiiiiite varmare så jag kan börja springa varje dag nu, för då bränner man ju mer:)
Tror inte att mamma vill att jag ska träna med henne på gym, tror hon är orolig över att jag ska träna så hårt, att jag en vacker dag kommer stupa, för det vet jag att jag kommer göra, men vadå..?
Det är ju inte så svårt att faktiskt träna hemma heller..
Bara det att jag ska börja springa lite, sen tar vi magen lite senare, jag menar, det är inte så jobbigt att göra 100 situps varje dag.
För det vet jag, med tanke på att jag har gjort det innan liksom:)
Hiihii..
Nej men skit i det nu^^

Men nåja..
Nu ska jag sluta beklaga mej:P

Ville nog bara säga att jag har haft en mysig dag med Padde i stan :)

Tja!

/Miss T


Inte jag på bilden, den är också lånad från google <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0