Jävla spring fram och tillbaka hela tiden xD

Jag tror seriöst att jag har myror i brallan eller något, kan inte sitta stilla en dag!
Måste göra något hela tiden, annara blir jag uttråkad och sur^^
Fast det kan ju iofs ha med dethär jävla tramset om att räkna kalorierna med..
Jag tror det^^
FAKTISKT..^^

Det var en tjej som sa till mej igår att jag måste gå upp i vikt för jag syns knappt längre:P
Det gillar vi :)
Synd bara att andra ser mej på ett sätt som jag själv inte gör.
Men jag blir bara glad när jag blir tillsagd att jag är smal liksom..
Hur många som helst som har sagt åt mej att jag måste gå upp..

Cicci sa det till mej igår, innan jag stack in till stan.
Hon var rädd att hon skulle förlora mej.

Hon sa något i stil med
Cicci - " Sarah, du måste gå upp i vikt igen, och det säger jag inte för att jag är din syster, utan för att du är smal.. Jag har varit nära på att mista dej en gång, och jag vill inte vara så nära på att mista dej igen."
Jag sa något i stil med
Jag - " Men du kommer inte förstå detta, men jag kan försöka.... Du vet när det hände med Danni, när hon dog och inte jag.. Så har jag kommit på ett sätt att straffa mej själv på, jag svälter mej helt enkelt.. Fattar du?"
Cicci - " Nej... Inte riktigt:P"
Jag - " Jo men assa.. Jag känner mej misslyckad för att jag fortfarande lever, när vi hade bestämt att vi skulle dö tillsammans..^^"
Cicci -  "...?"
Jag - " Okej, men jag ser mej själv på ett annat sätt, jag ser mej fortfarande som jag gjorde innan jag gick ner i vikt"
Cicci - "Sarah.. Har du ÄS?"
Jag - " Ja men assa.. Typ.. Jag räknar kalorierna jag stoppar i mej och hur mycket jag måste göra av med för att det ska jämna ut sej, jag vill helst göra av med det dubbla, stoppar jag i mej 50 kalorier, så vill jag göra av med 100 osv."
Cicci - " Du är sjuk, det är inte roligt Sarah.. Jag blir rädd"
Jag - ".. Jag vet" =/

Ja..
Så kan det gå ibland med..
Men somsagt, snart är jag där och jag kommer vara så fhappy då så det finns inte..:D
Men nej..
Nu ska jag byta kläder typ till kjol eller något sen ska jag sminka mej och platta håret:)

Så om jag lyckas äta idag, med tanke på att jag inte har någon matsäck kvar..
Så har jag räknat ut att min potion mat kommer innehålla ungefär 100 kalorier, så jag får gå jävligt länge och mycket idag, typ ah..
Ska visserligen gå in till stan och hämta min cykel sen med Padde, och om jag känner oss båda rätt så kommer vi tralla runt lite inne i stan med.
Förhoppningsvis:D
Men nåja..
Nu måste jag fixa mej lite :)
Bild på dagens klädsel kommer snart:)
Typ imorrn :)

Hörs senare:)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0