Jävla Tyskland!!

Jag ville bara säga att jag fucking hatar Tyskland just nu, jag ville verkligen se när dom förlorade mot USA, men nej nej. dom jävla fittorna vinner med 2-1 ju!
HELVETESJÄVLARFANFANFANHELVETEHELVETEHELVETE!!
JÄVLAKUKHÅLSFITTANUSHÅL!
ÅH!
Jag är arg..
Såååå jävla arg.
Men jaja..
Skit i det.

Jag vet egentligen inte.
Det har inte hänt så jävla mycket idag, haft datorn på rummet i stort sätt hela dagen så har inte haft möjlighet att blogga förens nu typ.
Har städat hela huset, tvättat klart min tvätt, duschat suttit och kollat på hockeyn, kört Cicci till Amanda, kommit hem och inte gjort något alls..
Kände mej så jävla duktig innan, när jag inte hade ätit något, men sen fick jag sån jävla svimkänsla så jag var tvungen att äta, så det blev en risifrutti XL och kycklingsallad..
Och jag känner mej som en jävla luftballong nu med.
Har inte pallat räkna kalorierna idag heller, utan har bara känt att jag stoppar i mej mer och mer, och när jag väl äter så kan jag inte sluta heller.
Men jag skulle gissa på att jag väger runt 150 kg nu.
Det känns så iaf.
Ska springa upp på rummet sen och hämta kameran så ni får se vad jag har på mej idag, ja om jag får plats på bilden^^,
Hörs senare:)

Tja!
/Miss T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0