Lala

Cassie har nyss åkt hem, och här sitter jag, har tråkigt som aldrig förr..
Har inte en aning om vad jag ska göra..
Kanske ta ett foto på dagens outfit? (Det kommer lite senare, nör jag har hittat min kamera)
Eller jag vet inte om jag orkar det just nu, men iaf..
Måste iaf snart gå ut och röka lite, och göra av med lite kalorier;)

Jag känner mej faktiskt jätte duktig idag.
Har bara ätit 2 rutor choklad (så jag skulle kunna spy upp något, och det var en sörjig gegga)
Druckit tre powerking sugarfree (Var trött innan, så var tvungen att vakna till liv)
Ätit typ nudlar, lika många som en knuten näven, och det är inte mycket.
Sen har jag spytt 3 gånger i duschen, 2 gånger i toastolen och 1 gång ute.
Så jag mår bra idag(Y)

Vet bara inte vad jag ska göra just NU, jag är så förbannat jävla uttråkad så det finns inte.
Håller på att gå sönder, vill göra något, men jag har ingen ork till det ju.. :(
Utan ork i kroppen går ingenting bra.
Hmm..
Nåja..
Jag kommer la på något att göra, annars sätter jag på en film :)


Jag älskar Snuttiputti<3
Bilden är tagen för 2 år sen, på den tiden då jag fortfarande var tjock.

Hittade min kamera precis, och precis som jag lovat så blir det en bild:)
Idag blev det så att jag tog det första som låg i garderoben.
Dvs.
Strumpbyxor från H&M (70 kr)
Rosa långt linne från Gina (99 kr) Jag vet att det ser vitt ut på bilden.
Svart oversize tröja från Gina (150 kr)
Löshår från rapunzelofsweden.se (1100 kr) Det är Rea nu, så passa på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0