Men det blir säkert skitbra en dag.

Denna dagen kommer bli jobbig, såååå jävla jobbig..
Men ah..
Har precis käkat två mackor, och nu känns det som att jag ska rulla fram.
Duschade ju innan hemma hos Padde, och ni som följer min blogg vet hur det blir när jag duschar, och alltid efter att jag har duschat, så går det lättare att äta, men jag blir samtidigt svin mätt efter att jag har tagit den sista tuggan.














För er som är lite tröga, så är det så att jag har gått ner 3 kg på 1½ vecka.
Väger nu 44, men ska gå ner till 43 :)
Wiihoo, för snart är jag där :)




Det jag nu kommer att skriva, är INTE riktat till någon!
Det är bara en tanke som jag har haft ett tag.

Jag tror att livet hade varit så mycket bättre utan vänner.
Utan någon som bryr sej
Utan någon som säger att man måste äta
Utan någon som finns där när man måste prata om något
Ja..
Det hade varit så mycket bättre, om man inte hade haft några vänner..
Det känns så nu iaf.
För det börjar bli så sjukt mycket nu, jag orkar förfan inte ens ta hand om mej själv liksom.
Så förklara för mej, hur jag skulle kunna ta hand om andra och orka bry mej om vad dom tycker och så..
Det fungerar inte så, inte nu, inte sen, har aldrig gjort det och det kommer nog aldrig att göra det heller, för jag måste verkligen ta hand om mej själv i första hand.


Jag orkar inte bry mej längre.
Jag har redan stoppat i mej 25 kalorier, det betyder att jag måste gå bort 50.
Sen ska Padde vara jätte elak mot mej, och laga Spagethi och Köttfärssås, och han vet att jag inte kan säga nej till den maten, för jag älskar den så sjukt mycket, just hans mat med..
Den är så äckligt god.
Och när jag käkar det, så måste jag gå ut och gå sen, för annars kommer det sluta illa..

Ungefär sådär illa..

Nej nu ska jag kolla på tv lite, och försöka hålla inne min spya, känner att den är påväg upp..
Och jag orkar inte spy en gång till idag.
Det är jobbigt assa..
Men nåja..
Skriver mer lite senare.

Ja, jag vet att jag har blivit sjukt dålig på att lägga upp dagens outfit, men hey hey, jag har inte orkat ta kort liksom, orkar ju förfan inte göra något..:P

Tja!
/Miss T



Kommentarer
Postat av: Ems

sv: jag köpte den från Gina tricot :)



haft en bra dag?

2010-05-03 @ 21:44:38
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0