Men oj oj oj!

Canada kommer piska Lettland så jääääävla hårt, just nu klockan 21.51 leder Canada med 6-0!!!!!
Blev helt förstörd innan när Lettland gjorde sitt första mål, men sen fick man se att idioten sparkade in pucken ist. för att skjuta in den med klubban..
Men det räknades inte.

Jag har sååå fastnat för EN spelare i Canada..
Han är inte snygg, men han är så jävla grym på att spela!
John Tavares, jag har visserligen alltid tyckt att han är bra för att vara så ung som han är, men ändå, idag spelar han så jävla bra så jag vetinte vart jag ska ta vägen.
Tänk om vi hade haft Canadas ALLA spelare i Trekronor ist ;)
Oj oj oj!
Vi hade plockat hem allt då..!
Drömma kan man ju ;)

Men nu funderar jag på att gå ut och sätta mej och ta en snabb cigg inann tredje halvlek börjar, eller så väntar jag 20 min..
Jag tycker det lät som en jätte bra idé..
Och ja just det, jag ska faktiskt få ut och gå senare med, för jag har ätit ungefär 20 kalorier idag och jag måste göra av med minst 40 iaf.
Det är inte så jobbigt, det innebär att jag bara ska gå en runda på ungefär 30 min, i snabb takt..=)
Eller ah, ungefär, om man ska följa den sidan som jag hittade på internet iaf:)
Det märker vi iaf, jag är nu nere på 43.8 kg så jag har bara 8 gr kvar.
Ge mej till på söndag så har jag gått ner dom 8 gr;en plus lite till ;)
Jag är inte ute efter att bli smalast i världen, jag är bara ute efter att krympa min magsäck(y)
Och om ni tänker efter, så är 43 kg inte så jävla lite med tanke på min kroppslängd.
Ja, jag kände att jag var tvungen att skriva det igen med tanke på att jag vet vilka komentarer jag kommer få annars, från anonyma idioter..
Men jaja..^^
Nu har jag inte tid att sitta här och skriva, ska kolla klart på dom 10 min som är kvar på matchen.


Jävla fitthelvete!
Lettland gjorde precis sitt första mål och jag känner att jag inte vill kolla mer på matchen.
Men det står iaf 6-1 till Canada<3
Och ska jag vara ärlig, så vet jag att Lettland inte kommer sätta 5 mål till på 9 minuter..:P
Dom klarar inte det.
För dom suger myrkuk!


Men ändå..
Canada vann med 6-1 <3
Nu är jag lite glad igen, men nu måste jag faktiskt gå ut och röka innan jag dör.

Imorgon kommer dagens outfit bild (ja den jag kommer ha imorrn assa;O), jag orkar liksom inte det nu:P
Men vi hörs kanske sen.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0