My heart beats fast right now.

Ibland förstår jag inte riktigt hur folk fungerar, det är det som är jobbigt, och det kan även vara det som gör att jag mår dåligt igen..
Inte det med att jag inte förstår dom, utan lite mer att dom fuckar mitt huvud totalt!
Vissa fuckar det så hårt att jag inte vet vilken dag det är, eller om det är varmt eller kallt ute, om jag är röksugen eller inte, om jag är fet eller smal.
Tja, assa ni fattar vinken..?

Nej men gårdagen var iaf underbar, iaf. där mot kvällen/natten.
Åsi och jag drog in till stan lite för att kolla läget och se om det var något roligt folk ute, men icke ^^
Det får man nästan ta och göra om liksom:P
Jag tycker det..
Men jag är iaf glad över att jag och Åsi kan ses nu utan att vi gapar på varandra och tekniskt sätt nästan dödar varandra med våra blickar:P

Men iaf.
Nu ska jag typ dra mej lite, gotta mej lite i solen och sms-terra folk (fast det egentligen är jag som bli sms-terrad:P)
Sen får vi se vad som händer, känner att denna dagen faktiskt är en bra dag!
Så det får vi ta vara på, nu när jag är lugn och sansad faktiskt:P

*Dagens "Frukost";
Min medecin och 2 Mackor med sylt och en glas Bravo Apelsin Juice.
*Dagens "Lunch";Min medecin och Vatten. -Det kommer
*Dagens "Middag"; Grillat. - Det kommer
*Dagens "Kvällsmat";Min medecin och Vatten. - Det kommer
*Dagens "Nattintag"; Vatten. - Det kommer
*Dagens kalorier allt sammanlagt kommer hamna på ungefär 300 kalorier, så måste göra av med ungefär 600..
*Dagens "Måste göra senare"; Alternativ ett; Gå ut och gå
Alternativ två; Köra ner fingrarna i halsen
*Dagens "Måste göra nu"; Röka

Vi hörs senare :)
Tja!
/Miss T

Nu ska jag fan bli blond igen! Eller iaf byta hårfärg, får fråga mamma snällt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0