Ni blir inte av med mej ;)

För jag blev utskriven idag!
Det ska vi fira:D
Med en luuuuugn hemmakväll, stänger förmodligen av mobilen ett tag, stänger av datorn och bara vara en dag.
Och jag längtar till fredag, för då ska jag leka med Emma :D
Jag saknar henne, fast jag träffade henne för knappt en timme sen:(
Uff da..
Det är jobbigt :P

Jag känner mej lite smått äcklig faktiskt:P
Mamma vill att jag ska trycka i mej en bit tårta, och jag får nog göra det med, fast jag verkligen inte är ett dugg sugen på det, men skit i det.
Tar jag det lugnt så kommer jag kanske kunna behålla dej i magen med.
Men jag vet inte hur det kommer sluta, jag känner att jag måste spy, men jag vill inte, för jag vill bli frisk och slippa mina ÄS, men ja.
Vi får se helt enkelt.

Jag vill bara gråta, men jag vet inte varför, jag bara känner att jag måste få ut det, jag tror att det beror mycket på att mamma faktiskt vill att jag ska äta upp den där jävla biten med tårta, massa grädde, socker, KALORIER!
Det är ungefär 30 kalorier i den!
Och idag har jag stoppat i mej runt 144 kalorier!
Har jag inte stoppat i mej tillräckligt mycket skit idag liksom?
!
Jag vet vad jag ska göra sen, jag ska ut på lång promenad, det är en sak som är säker iaf.
För såhär kan det inte hålla på, om jag inte får spy, så får jag gå ut och gå bort skiten ist.
Jag har inte ens ätit halva tårtbiten ännu och jag känner hur det börja vattnas i munnen, som det gör precis innan jag ska spy.
Detta var jobbiagre än jag trodde..
Nu börjar kramperna komma i magen med..
UNDERBART!
Denna dagen kan inte bli mycket värre..
Förbannad som ett jag vet inte vad, kramper i magen, känner hur spyan är på väg upp, vill helt seriöst slå ihjäl en person, jag vet inte vem dock..
Jag trodde det skulle bli skönt att få komma hem nu när min diabetes är bra igen, men neeeejdå.

Jag känner att det luktar surt någonstnas, typ som tvätt som har legat förlänge i tvättmaskinen..
Den lukten (som jag känner nu) får mej att må mer illa, det är fan inte kul att komma hem när ingenting blir som jag har tänkt mej, jag blir itvingad en jävla tårtbit, jag har precis ätit på sjukhuset, jag saknar Emma, jag orkar inte bry mej om andra längre, jag orkar bara inte, och jag får skit för att jag inte orkar det, jag vill ta hand om mej själv i första hand, men det går inte för då är jag en dålig kompis.
Uff da..
Denna dagen är verkligen botten.
Den började bra, men den slutar nog fan inte bra assa.
Jaja, nu ska jag trycka i mej den jävla tårtbiten (som jag knappt har rört) sen ska jag fan gå upp och lägga mej!!!!!!!!!!

TJA!
/Miss T
Gammal bild jag vet, men jag har dom legginsen på mej idag, ett långt rosa linne och en svart kofta över.

Jag behöver en cigg

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag finns alltid vid din sida och du är ingen dålig kompis :) <3 Vi måste ses snart igen gumman..

2010-05-18 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0