Nicole Richie är snyggast<3

Hade jag sett ut som hon gör, så hade jag inte brytt mej om min vikt för fem öre, för denna tjejen är fan snygg med eller utan hull..
Hon har aldrig varit fet i mina ögon, hon har bara varit otroligt vacker.
Och som hon ser ut på bild ett, gör ju inte saken mycket bättre.
Hon är snygg, så är det bara, och en dag, ska jag bli lika smal som hon är på första bilden, så är det bara, för då vet jag, att jag kommer må bra!
Jag kommer må skit bra!


Anledningen till att jag kollar ner, är för att jag var osminkad på bilderna, och jag vill inte skrämma slag på er;) Och ni behöver inte kommentera mitt ruffs heller för den delen:P
Men iaf..
Tisdagens outfit..

*Den svarta långärmade tröjan har jag beställt från H&M eller Haléns? (500 kr kostade den iaf)
*Det långa vita linnet är från Gina (100 kr)
*Shortsen har jag gjort själv (klippte sönder ett par byxor från ONLY som kostade 500 kr)
*Vita Reebook skor från DNA (500 kr)


Onsdagens outfit var så mycket som;
*Gråa mjukisbyxor
*Svart långarmad tröja
*Vitt linne

Men det får ni inte se, för jag skämms liksom lite ;)

Kommentarer
Postat av: H

Tycker inte hon e snygg:/

Alldeles för plastig...

gillar gaddningen;)

2010-05-13 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0