Now I will tell you, what I've done for you!

Jag tänker inleda detta inlägget som helt iskall och världens bitch, men det skiter jag i.
Jag tänker inte heller nämna några namn, utan känner du dej träffad, så har du en anledning till det med.

Ska jag behöva slå dej i huvudet med ett baseball trä för att poletten ska trilla ner och för att du ska inse vilket jävla psykfall du har börjat umgås med?
Hade jag behövt slå dej med ett bb trä, så hade jag fan gjort det!
Lär dej se förbi hennes fasad!
Hon vill ha dej för sej själv (jag vet hur den människan fungerar eftersom att hon har varit likadan mot mej, man märker det först när du inte är vän med henne längre)
För om du tänker efter..
Så kan jag jag inte ha gjort "det där" som "du" sa att jag skulle ha gjort, med tanke på att jag har varit med dej hela tiden!

Jag
skiter fullständigt i om psykfallet flippar på dej, eller om du säger att det inte är så, eller om ni båda två sitter och säger att jag ljuger, för det är ju det som mytomaner gör, inte sant?!
Frågar ni psykfallet så är jag en mytoman ;)
Jag är ingenting utan mina lögner, herregud vad jag ljuger och hittar på saker!..
När jag säger som det är, kan ni inte ta det, så är ni människor som inte kan ta sanningen heller.

Jag hoppas iaf att du är glad nu, nu när du har delat på två stycken som har delat mycket under fem år.
Jag hoppas du mår bra nu, jag gör verkligen det.
Jävla katolikfitta!



När ska DU märka,

*att hon äter upp din hjärna, samtidigt som du sitter och kollar på
*att hon knullar dej så hårt i röven så du inte märker något annat
*att det var detta hon ville
*att du lät henne vinna
*att hon kommer förvandla dej till sej själv
*att hon kommer få dej att hata exakt ALLA andra
*att hon vill att du ska vara lika ensam som hon är
*att du inte får ha någon annan kompis än hon


Om ni bara visste vad jag hade att säga, men jag låter bli, för jag vet att det kommer bara leda till ännu mer skit.
Jag skulle lätt kunna knäcka er båda på mitten, det vet ni mycket väl om, men jag låter bli.
Ni får gärna "knäcka mej på mitten" det räcker ju att psykfallet sätter sej på mej, sen ligger jag där:P
Delad som en färdig potatis liksom ;)

Men iaf.
Ni får "knäcka" mej med ord, spring ni runt till alla i Halmstad och säg det ena och det andra, för jag vet att en utav er redan har börjat..
Så får vi se, vilka som lämnar mej, och vilka som stannar kvar ;)
Att testa har ju ingen dött av tidigare;)
Hade jag sagt det jag känner för att säga, så hade ni inte varit så kaxiga längre, jag hotar ingen, jag säger bara som det är, det är ni som får sanningen inkletad i ansiktet.

Fast egentligen så orkar jag inte bry mej, jag orkar inte bry mej ett skit!
För det är inte jag som har gjort något denna gången.
Denna gången är det inte ni som pissar på mej, det är jag som pissar på er båda, samtidigt.
Dessutom är skiten jag har under mina skor värt mer än vad ni någonsin kommer att bli, fattar ni då hur illa det är eller?


När jag träffade dej och lärde känna dej, så var du 10 meter lång, nu är du knappt en halv mm kort ;)

Men nu har jag viktigare saker för mej.
Orkar inte lägga ner mer energi på detta.
Men ta ni varandra i hand och lev lyckliga i alla era dagar.
Så blir det säkert skit bra (y)

Citat från en väldigt klok tjej som mamma känner..

*
bläää e så otroligt trött på falska människor, menar vad fan e problemet?? antingen så säger man en sak o står för den eller så håller man käften!! vad fan tjänar man på att först snacka skit om en person sen springa o slicka röv på den o låtsas att man bryr sig?? Inte ett skit man skämmer bara ut sig haha!! O ni ska vara vuxna... Dont think so ;)*

Tja!
/Miss T
- I tried to make this work, but you act like a jerk-
Det är ganska roligt, hur mycket en människa kan sjunka ;P
Älskar dej<3

Kommentarer
Postat av: Mellie :D<3

det är så jävla rätt, låt dom inte behandla dig på det där viset.. du pissar på dom ;) mohaha. och jag älskar dig med, men hallå...du tog den värsta bilden på mig mig mig :(

2010-05-24 @ 18:34:35
Postat av: Twiggy

Tro mej twin, det finns värre bilder, på oss båda, där vi båda två ser ut som sjökor:P

2010-05-24 @ 18:37:27
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet inte exakt vad det hela handlar om men tycker det är grymt bra av dig att du står på dig!

Du är bra <3

2010-05-24 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0