Nu jävlar är jag duktig=)

Jag håller vad jag lovar er=)
Dagens outfit kommer här :)


Svart tiisha från H&M (100 kr)
Baby rosa långt linne från Gina (100 kr)
Svarta shorts från H&M (150 kr)
Strumpbyxor från H&M (70 kr) Nej det är inte samma som igår, jag har 4 st ;)
Svarta Uggz från skopunkten. (300 kr) Tror jag:P

Löshår ifrån rapunzelofsweden.se (1100 kr)
Jävla skitskor egentligen men jag pallade inte lattja runt i mina reebook pjuxx idag.

Men ah..^^
Så söt har jag varit idag :)
Och jag har bara varit hemma, men ville vara lite extra söt idag, så ja, varför inte liksom =)



Nu ska jag nog göra det som jag alltid gör, kolla på tv ;)
Jävla soffpotatis är jag, men det förtjänar jag, för jag har faktiskt gjort av med ännu mer kalorier nu, är uppe i ungefär 220 kalorier som är borta nu, och det är bra, med tanke på att jag bara har stoppat i mej 25 :D

Tills min stora förvåning så har jag inte stoppat fingrarna i halsen idag heller.
Känner mej duktig, så jävla duktig :)


Nej, nu ska jag underhålla Cassie på msn, tvätten är klar om en timme, så hon får underhålla mej emot hennes vilja.

Skriver kanske senare eller imorrn :)
Tja!

/Miss T

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska vi följa varandra via Bloglovin? :)

Har lagt till dig redan :)



Hoppas du vill lägga till mig också :)



Ha det bäst du.

2010-05-07 @ 01:08:20
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: DEG

SARAH BÖRJA GÖRA PORR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-07 @ 01:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0