Och ja men liksom :)

Emelie och Anna ska ut ikv.
Och Twin ville att jag skulle med, jag skulle med ut först, men sen kom jag på att det är bättre om jag sparar mej tills på fredag istället;)
Det blir bäst så isf ;)
Oh yeah!

Så eftersom att jag inte ska ut på fredag så kan jag inte ha fredagsmys med mammi, lillasyster och pappi, men skit i det, för jag ska ha fredagsmys med Twin, Anna och Sara<3
MIIIIHIIIII!!!!


Alltså jag är så jävla dålig på att fota hela tiden, tänker hela tiden att jag ska göra det, men jag orkar inte:P
Eller jo jag orkar, och jag gör det,  men jag lägger inte in bilderna i datorn:P
Så jag får la dra ut tummen ur röven och göra det snart då..
Eller så gör jag det imorrn.
Hmm..
Jaja, det märker vi :P

Men nu ska jag gå, för mina fingrar vill hälsa på min hals..
Men enbart för att jag käkade så jävla mycket mat innan :(
Jävla tjockis..
Ohwell..
Hörs senare:)













Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0