OH MY FUCKING GOD!!!!!

Nu är det så..
Att jag måste gå ut och gå..
En riktigt lååååååång jävla promenad, typ in till stan, lattja runt där lite och gå tillbaka :)
Sen är jag typ klar :)
Ska vara ute tills jag känner att jag inte orkar gå längre:P
Det blir säkert skitbra liksom ;)
Jag tror det iaf:D
Hiihii..

Det är en liten röst i mitt huvud, som skriker " STOP EATING!!"
Och det värsta är, att jag faktiskt lyssnar på den, och jag tycker att den rösten är jääävligt bra just nu..
Faktiskt, jag brukar inte gilla röster som tar över mitt huvud, och skriker åt mej, men denna rösten bara ÄLSKAR jag.
Det är den bästa rösten som någonsin har funnits i mitt huvud, någonsin!
Jag gillar dej, älskade röst, som har flyttat in i mitt huvud :) <3
Du är bäst:)


Nu är jag där snart :)
Precis där jag vill vara :)
SNART SNART SNART!!:D
Wish me luck :)



Nu ska jag gå och sminka mej, sen ska jag gå ut och gå bort mitt fett..
Och nu tänker ni säkert
"Måste du verkligen sminka dej för att kunna gå ut och gå?!"
Men jaa, det måste jag faktiskt, för vi ska ju in till stan:)

Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0