På fredag, på fredag, på fredag.

På fredag, ska jag inviga min nya bikkini, jag och Twin ska ta årets (iaf för mej) första dopp, vi kommer bli så sjuka och vi kommer typ dö av kyla, men skit i det ;)
Vi ska..
Vi kan..
Vi tänker..
Vi vill..
BADA!
Eller tja, jag vill iaf bada, jag drog med mej Twin för hon verkligen ska få se hur jävla dum i huvudet jag kan vara ibland:P
Och det är bra att det inte kommer vara så mycket folk där, för då slipper jag skämmas över min feta kropp :D
Hihi, känner mej lite som en flodhäst:D

Och jag är grymt sur, för min mobil funkar inte som jag vill, ena knappen är cp så när jag får sms så måste jag gå in i inkorgen och kolla på det, ist, för att trycka på den knappen som gjorde att det kom upp direkt när jag tryckte på den ( eller ah, ni fattar va? ) :P

Jag var på Eurostop med mamma innan med,kom hem för ungefär en timme sen.
Vi klippte oss, vi blev fina :)
Jag toppade bara mej och kapade luggen, så jag kan ha sne lugg och vanlig lugg. Jag har fastnat för det, fast jag ser lite ut som en kille på bilden tycker jag, men skit i det ;)
Mamma klippte sej ganska mycket, och dom plattade till hennes hår med, sen gick vi och tjockade oss på Espresso House.
Jag tjockade mej på kladdkaka:O
Mamma var nyttig och tog någon jävla nötkaka, men den var nog god:P
Jag snolade inte på fettet, för när jag, spinkig som jag är (enligt alla andra utom mej själv) fettar mej, så gör jag det rejält. Men jag gör ju saker som ingen annan människa utan ÄS gör ;)
Jag tog iaf en Chai Latte, för light läsken var slut :'(
Mamma tog en mocca latte (stavning) hon var nyttig på ena hållet, och onyttig på det andra ;)
Jag var onyttig på båda:O
Det kommer jag ångra senare:O

Mamma köpte en rå-porrig bikkini till mej, och en lång tiisha, och cigg, det var jag som valde, testade och mamma betalade :D
Det gillar vi :D
Jag älskar dej mamma <3
Nu ska jag gå ut och röka lite :D
Min första cigg idag blir förfan en kvälls cigg:O
Skriver mer senare :)
Tja!
/Miss T
Twin tyckte hon var ful på bilden:( Så klippte bort henne :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0