Pah!

Dagens "Frukost"; 70 cl vatten och min medecin
Dagens "Lunch"; 50 cl vatten och min medecin
Dagens "Middag"; Light läsk

Dagens "Kvällsmat";
Potatismos och ugnsbakad falukorv, vatten och min medecin - Det kommer om en timme.

Dagens humör är inte så jävla bra, inte någonstans.
Är lite smått irriterad och känner att jag inte orkar göra något, har ingen ork kvar i kroppen, nu ligger det verkligen på minus.
Ja, mitt humör assa..
Jag vet inte, jag hoppas bara att denna dagen kanske blir bättre lite längre fram, eller kanske t.om efter min cigg, tja man vet aldrig^^
Hiihii..
Sitter och kollar på reprisen av Desperate Housewifes (stavning?) missade ju det i tisdags, med tanke på att jag deckade i soffan.:P
Men iaf.
Nu ska jag kolla klart på det, sen ska jag ut och ta en smoke :)
Vi hörs lite senare :)
Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Sara

Sara <3 Sarah :D

2010-05-23 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0