Träffa Cassie på Onsdag<3

Nu känner jag mej så jäääävla fucking duktig faktiskt :)
Har varit ute och gått och gjort av med ungefär 110 kalorier :D
Det gillar vi..
Så jag har gjort av mej 220 kalorier på två dagar.
Behöver bara göra av med 250 kalorier imorrn med;D
Eller senare idag faktiskt :D
Hiihii..
Ja..
Det får bli en powerwalk som heter duga på onsdag?
Fast det är nästan lite lugnt, denna veckan får jag faktiskt fuska lite, för det är den veckan just nu :)
Men nästa vecka blir det ändring på det hela :)
Då blir det så att jag får gå ut och gå direkt efter maten, kan nog t.om ta med mej vovvs då.
Om jag sover hemma iaf.
Tar med vovvs på onsdag, när jag ska träffa Cassandra, var så sjukt länge sen jag träffade henne nu, men hon ska komma till Halmstad för hon saknar mej :)
Det gillar vi :)
Jag saknar den tjejen så det skriker om det, började förfan nästan lipa när hon sa att hon skulle komma på onsdag.
Så nu är det bara att hålla tummarna om att hon verkligen kommer till mej med :)
För då blir jag jätte glad och jag kommer typ gå sönder av lycka, jag ska krama henne så sjukt mycket att hon nästan kommer bli lite rädd för mej:P
Hiihii^^,

Men ah.
Nu vet jag egentligen inte vad jag ska skriva mer än att jag faktiskt saknar min gamla bästis Åsi..
Jag var så lycklig med henne..
Vi hade så jävla kul och vi passade så jävla bra ihop.
Förlåt Åsi, jag vet att du inte vill ha med mej och göra mera, men jag kommer alltid att älska dej, min lilla Åsi. </3
Du finns alltid i mina tankar och jag kommer aldrig glömma dom 5 åren vi hade tillsammans, som bästa vänner.
Du är och kommer alltid att vara en bit utav mej, du kommer alltid att vara den som får mej att vilja andas, även om jag inte längre existerar i din värld, så är du alltid en bit av mej.
Du får gärna hata mej ännu mer nu, och be mej dra åt helvete igen, men ah..
Jag ville bara att du skulle veta, att jag alltid kommer att finnas här för dej, även om du inte vill det.
Jag kan bara inte låta dej gå.
Men jag får vänta, och vänta och vänta igen.
Och se..
Om det kanske blir bra en dag igen.
För du är mitt allt, du är min bästaste bästa vän, även om vi inte är det längre, det känns skumt att skriva det, men det är faktiskt så :)
Jess..
Kommer du ihåg att vi sa att vi skulle sitta i VÅRAN busshållsplats när vi hade blivit 80 år gamla? Och fortfarande sitta och fitta oss mot folk? Kommer du ihåg att vi skulle äga ålderdomshemmet tillsammans? Vi skulle springa runt där med våra rullatorer när alla hade gått och lagt sej? Vi skulle vara jobbiga tanter tillsammans.. Jag vill att det fortfarande ska vara så, när vi ska kunna sitta i våra gungstolar och prata om gamla minnen, om hur sjuka i huvudet vi var när vi var unga..
Åsa Johanna Wallgren.
Jag saknar dej, jag saknar OSS!

Det skulle alltid vara vi<3


 

Jag LÄNGTAR verkligen till ONSDAG<3
Jag har ju inte träffat Cassie tjejen på år och dagar.
Ska bli kul <3
Bästaste bästa tjejen är det verkligen :)
Miihiiiip..
Nu ska jag kolla på TV, sen ska jag nog faktiskt sova lite tror jag nog:P


Vad tycker ni?
Ska jag bli blond igen eller ska jag stanna som brunett?
Funderar på att skaffa en heeeelt annan hårfärg annars, byta namn och börja om på nytt.
Nämligen så mycket som har hänt och jag vill börja om på nytt.
Vad tycker ni?

Tja!
/Miss T


Kommentarer
Postat av: Ems

sv:Så bra, jo gårdagen var väl bra :)

hur mår du idag då?

2010-05-04 @ 07:07:37
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Ems

sv: okej :) oj, vaknade du nu? :O

jo med mig är det väl bra :P

2010-05-04 @ 19:37:01
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Malin, "Sykes"

Jag håller fast vid att jag tycker du ska bli blond! Du passar verkligen grymt bra i det. :)

Rosa är ju också en färg som är "Du". Men blond får min röst!

2010-05-06 @ 00:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0