This is as good as it gets.

Men jag kan ju inte heller säga att det är okej eller så.
Jag somnade ju innan, och ibland vet jag inte om folk kan läsa?
Jag hade fått 7 sms ifrån en och samma människa, visserligen hade jag lite att göra sen när jag vaknade, men ändå, jag menar..
Jag sov liksom:P
Skit i det.
Ska snart ta och gå ut och gå en runda, och imorrn vill jag träffa Emma, men jag får vänta ist :(
Men jaja.
Det finns egentligen inte så mycket att skriva om, eftersom att det inte har hänt något med tanke på att jag har legat och sovit, jag kommer inte ens ihåg vad jag drömde, men jag hatar att drömma hemska drömmar, och jag vet att den var hemsk, så mycket kommer jag ihåg:P
Men sen vad den handlade om, ja det är en annan femma ;)
Kommer la på det om en vecka eller något=/

Men anyhow.
Jag tror jag ska försöka äta något nu så jag inte svimmar sen när jag är ute, jag har redan svimmat så många gånger förra veckan och höll på att göra det idag med.
Så ja..
Mat kanske?
Hur jobbigt det än är, kanske bara ett knäckebröd eller en sallad och 100000 liter vatten?
Ja, varför inte?:O
Nej, men nu ska jag se vad jag kan slänga ihop:O
Sen borde jag egentligen sova, men jag vet att jag inte kommer kunna sova sen;P
Haha..
Jaja, vi hörs imorrn :)

Tja!
/Miss T
Snart är jag där, och det känns okej :D

Kommentarer
Postat av: Deg

Sarah.... Du försvinner ju snart fan...... :(

2010-05-19 @ 03:05:32
Postat av: Twiggy

Nehe Deg!

Det gör jag inte alls det. :O

Det ska bort mycket mer för att jag ska försvinna;)

2010-05-19 @ 20:38:01
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0