TJOOOOOCKIS!

Jag har egentligen inget jag behöver skriva om så, förutom om vad och hur mycket jag har stoppat i mej.
Så jag tänkte passa på nu när det är reklam.

Först tog jag en banan, men jag åt bara tre tuggor
Sen åt jag lite godis, och kände mej jätte fet, så jag sa hej till toan och det kom upp lika fort som det kom ner. ( Det var ingen hemma så jag passade på att spy på det normala sättet )
Sen åt jag mammas mat, en liten bit köttfärslimpa och en potatis.
Så idag är det ingefär 200 kalorier ( om man räknar med godiset och bananen som kom upp sen)

Sitter just nu och kollar på tv, men ska fan ut och gå när det jag kollar på är slut.
Jag känner att jag behöver det, men jag tänker egentligen inte göra detta inlägget jätte långt utan jag tänkte faktiskt sluta skriva nu, och fortsätta senare om jag kommer på något då. :)
Annars blir det ett inlägg imorrn :)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0