Tumstockar och snarkningar:P

Haha, jag är så jävla klantig:p
Det blev lite mycket dricka i fredags, så det blev att jag fick åka upp till Akuten, där är man ju kändis förfan ;)
Men ah..

Låg där från i fredags natt tills idag, fick komma hem på permis idag, och ja (jag har fått dela rum med en snarkade tumstock, ja en riktigt fet jävla människa:P)..
Ska tillbaka dit imorrn klockan nio för att snacka med en läkare och se om dom kan skriva ut mej, dom kommer enbart att skriva ut mej ifall min diabetes är okej nu.
Så nu får vi hålla tummarna på att den verkligen är okej:)
För jag pallar inte ligga där liksom:P
Haha, men ah..

Jävla skönt att få komma hem faktiskt.
Helt underbart, jag saknar dock personerna från sjukhuset:(

Men nu ska jag springa in på Hemmakväll och köpa Emmas glass:P
Hon ville så gärna ha en glass imorrn när jag kommer:)

Skriver kanske mer sen, för nu ska jag inte lämna er på ett tag;)
Eller jo kanske..
Men bara om jag inte blir utskriven imorrn :)


Tja!
/Miss T

Sara och jag från i fredags:) Jag saknar henne :(

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att du är hemma igen gumman :) Blev så orolig.. Gud vad gulligt av dig! Saknar dig med ska du veta <3

2010-05-17 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0