Ut med vovvs i detta vädret..

Det ska ju bli så kul..
Verkligen..
NOT!
men uscha då.:p

Jag måste faktiskt ta och gå ut med honom nu, innan han somnar helt, för han kommer bli jätte sur på mej om jag väcker honom, och då vill han verkligen inte gå ut liksom:P

Nej men jag får la gå ut med honom nu, annars blir det jobbigt sen:P
Jag kommer få dra hunden efter mej annars för han kommer total vägra, han är precis som mej, blir tjurig om man väcker honom när han precis har somnat :P
Haha jävla hund assa:P

Men men.
Jag vet inte..^^



Detta körde jag idag.
Rött linne (Köpt i en skate affärr, som jag inte kommer ihåg namnet på.) (80 kr)
Stuprörsjeans från Gina (500 kr)
Fake converse från Skopunkten ;) (250 kr)


Nu ska jag gå ut med min vovve, men då blir det nog mina uggz på fötterna, med tanke på att det är för kallt för att ha andra skor just nu iaf. Innan var det inte det ;)


Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0