Vilken kväll!

Vilken jävla kväll det var igår assa..
Helt sjukt, fucking varmt, jag satt ju med Padde och Kim i dj-båset liksom, vi alla tre hade lätt kunnat klä av oss och sen dra av skinnet och ändå svettats ihäl assa..
Det var sjukt..
Över 300 personer inne på Valentine, och Valentine är ganska litet, eller det är inte litet, det är mysigt faktiskt.
:)

Men nåja.. ^^
Jag känner mej jätte duktig idag faktiskt, för jag har enbart ätit två mackor och druckit en kopp te idag. ( Det är ungefär 50 kalorier, jag ska GÅ in till stan, då gör jag av med ungefär 100 kalorier)
Känner mej så jävla stolt över att jag inte äter så mycket längre:)
Känner mej så jävla stolt över att jag gick ner 10 kg på tre veckor (dom veckorna jag låg inne på sjukhuset förra året) och att jag inte har gått upp så mycket efter det, och om jag har gått upp, så är jag påväg ner igen liksom.
Men nu ska jag fixa mej lite och sen ska jag dra in till Putti <3 på Valentine :)

Skriver senare.

Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0