When are you gonna stop breaking my heart?

I don't wanna be just another one(8)

Nej men jag vet inte:P
Jag vet bara att jag inte har några pengar eller fria sms kvar på mobilen, så om ni vill mej något så är det bara att ringa mej ;)
Annars får ni låta bli ;)
Men bli inte sura på mej om jag inte svarar på era sms, jag skickar svar när jag har pengar på mobilen igen liksom.
Jag ska fråga mamma om vi kan åka och kolla på skor snart igen, för jag behöver nya skor, det vet min mamma om:)
Min mamma är bra :)
Hihi, fast jag borde egentligen sova nu, eftersom att jag snart ska upp igen och dra in till stan med Emelie..
Så jag får ställa klockan så jag kommer upp i tid:)
Hihi japp.
Skriver nog mer imorrn, eller ah, senare idag ;)
Hörs!

Tja!
/Miss T


Kommentarer
Postat av: Melliie:D

haha bajs det blev ju inget idag heller:o vi har ju inte kunnat få tag på varann..ingen av oss harpengar på mob:O men på fredag ska jag nt te skolan,så kan på fredag:D men på kvällen ska ja på fest hihih <3 loveyou

2010-05-31 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0