Wöwöwö

Sitter och kollar på TV med mamma och pappa.
Funderar på att gå in på Hemmakväll och köpa Powerking Sugarfree såklart, så jag vaknar till liv, för gud så trött jag är:P
Men innan jag bestämmer mej för att ta mej in dit, så måste jag faktiskt gå och ta min tvätt i tvättstugan, den kan ju inte ligga i maskinen tills imorrn, den blev nyss klar med..
Så ska slänga in en ny maskin efter det:)

Var ute och gick med vovvs innan, gick typ ner mot Maxi-in i ett gamalt industri område-gick vilse-kom hem.
Gjorde av med ungefär 150 kalorier. (Idag har jag bara stoppat i mej 25)
Ja man kan faktiskt gå vilse i sin egen hemstad:P
Jag lyckas ju, och det är inte första gången.

Åt precis mat, mindre än vanligt, för jag var inte så hungrig, åt ungefär som en halv knuten näven =)
Men mätt blev jag, äckligt mätt, sitter med värsta kramperna i magen :(
INTE OKEJ..
Men ah..

Nu måste jag ta tvätten.
Dagens outfit kommer senare :)

Tja!

/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0