You breakin' my focus, boy, you cute and you ballin'

You like it when I shake it?
Shawty on a mission, what yo name is?
What, you want me naked?
If you likin' this position you can tape it on your video phone
Tralalalalalalala(8)
Jag har fått den låten på huvudet, men inte orginalet utan den med Lady Gaga;P
Beyoncé ft. Lady Gaga - Videophone (y)
Me love ;D

Mhm..
Jag vet inte riktigt vad som händer idag, vi skulle ju egentligen åkt och köpt skor idag till mej och lillasyster, men det blev inte så liksom.
Det blev istället så att jag inte kunde somna, och sen när jag somnade så vaknade jag och sen låg jag vaken i ca. 2 timmar och sen somnade jag, så nu vaknade jag för 45 min sen, ja i skrivandets stund.:P (19.00 för er som är lite tröga:P)
Inget ni kan hjälpa ju ;)
Sen var nog inte ens lillasyster hemma?
Jag vet inte, jag låg och sov som en gris, skönt var det iaf, men jag skulle vända tillbaka mitt dygn och inte alls sova under morgonen, men ja..
Ni ser ju hur bra det gick..
Inte så jätte bra iaf.

Mamma ska kolla på "Håkans Bar" sen när det kommer klockan 20.00, och vet ni vad det betyder?
ATT JAG KOMMER MISSA ISHOCKEYN!
DET ÄR FÖR FAN CANADA<3 - LETTLAND IDAG!
JAG KAN INTE MISSA EN TILL MATCH MED CANADA! :'(
Fittanus!

Fast det verkade som om mamma gick med på att ändra till sexan sen när "Håkans Bar" var slut, och det är slut klockan 21.00 så jag kommer missa en timme bara, men ändå.
Jag ska bara vara glad om jag får se lite utav matchen iaf ;)
Owh, nu börjar det:(
Och jag kommer missa en timme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jaja.
Får kolla på Håkans Bar med mamma nu, sen ska jag slänga mej över fjärren xD

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0