You spin me right round baby right round, like a record baby right round round round <3

You spin my head right round right round, like a record baby right round round round..(8)
Tralalala:P
Men jaja:P

Här har ni..^^
Detta har jag sprungit runt i idag. (kom ihåg att det fortfarande är torsdag för mej eftersom att jag inte har sovit ännu) :P

*Svart långt linne från Gina (99 kr)
*Leopard strumpbyxor från H&M (79 kr)
*Reebook skor från DNA (500 kr) Ja jag älskar dom skorna :)
Jag vet att bilderna är lite fail, men det får ni stå ut med just nu, jag orkade inte ta 500 bilder och välja ut dom 2 bästa:P
Så take it or leave it ;)


Men nu ska jag iaf gå och tvätta bort mitt smink, borsta tänderna, sätta på mej jätte tröjan och sova:)
För imorrn kickar vi!

Men först!
Jag behöver er hjälp!
Vad ska jag ha på mej?

*Mina jeansshorts (som jag älskar)
*En avklippt tiisha
*Reebook skorna
ELLER
*Kjol
*Svart linne
*Mina klackskor (dom på bilden)



Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0