Är jag den enda, som saknar henne?

Är jag den enda människan, i hela världen som saknar dej?
Är jag den enda människan, i hela världen som vet att det var två år sen du dog idag?
Är jag den enda människan, som får ont i magen när jag tänker på dej?
Är jag den enda människan, som känner att luften håller på att vika sej vid läpparna?
Är jag den enda människan, som känner att hjärtat håller på att sluta slå, när jag tänkter tillbaka?
Är jag den enda människan, som faktiskt tycker att denna dagen är asjobbig?
Är jag den enda människan, i hela universum, som vet att du aldrig kommer komma hem igen, men endå går jag runt och väntar på dej?
Är jag den enda människan, som tycker det är konstigt att man inte kommer fram till dej när man ringer, eller att smsen inte kommer fram?
Är jag den enda människan, som inte har fattat, att du faktiskt är död?:(

Eftersom att det inte verkar vara någon som fattar något, eller någon annan än jag som saknar dej (det må låta egoistiskt, men jag har inte märkt av en enda jävel som har sagt eller skrivit något om dej) det är bara jag.

Den personen som älskade dej mest, är den personen som tänker på dej, som skriver om dej, som saknar dej, som ringer och smsar dej, som drömmer om dej, som gråter sej till sömns nästan varje dag.
Den personen är jag.
Och just idag, så känns det som att jag är den enda som håller räkningen på hur länge sen det var du tog ditt sista andetag, det känns som att det bara är jag som faktiskt fortfarande tänker på dej.
Det känns som att det är jag, att jag är den enda människan, som inte har kommit över dej.
Det kanske är så, jag vet ju inte det.

Nej men nu ska jag inte sitta här mera, ska nog ta och gå och lägga mej lite nu, eller snart. 
Förlåt för kass uppdatering idag, men det får ni faktiskt ha förståelse för. 

Säger godnatt nu, för kommer nog inte skriva mer idag. 
Hörs imorrn. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Finns här för dig <3 Tänker på dig, och förstår dig, jag vet hur det är, jag har mist många nära oxå.. Du kan alltid vända dig till mig <3

2010-11-28 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0