As ballt ju:P

Nu vet jag hur jag ska göra om jag ska skrämma mamma någon gång:P
Det är bara att kleta in en ansiktsmask i fejjan och gå fram till henne så hon ser en..^^,

Hon låg och sov i soffan, så pratade jag om min branding (om en ruva som hade trillat bort i duschen, nej jag är inte normal) så skulle jag visa hur stor den var då va:P
Ah..
Så visade jag med fingrarna, så ser jag att mamma kollar helt skräckslagen på mej, sen säger hon "fyfan va rädd jag blev", seg som man är i skallen så fattade jag inte riktigt vad hon menade, förens lillasyster börjar skratta..
slog det mej, att hon inte var med på att jag satt med ansiktsmask :P
Jag höll på att lite då, tihi^^,

Nej men nu ska jag tvätta bort den (ansiktsmasken), sen ska jag nog sova?
Jag vet inte ännu^^,

Men hörs vi inte senare, så hörs vi imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0