Bacon? Nej bara branding^^,

Har tyckt att det luktat bränd bacon hela dagen, men jag har inte kunnat klura ut vad det är som luktar.
Sen kom det en svag vindpust förbi min hals, och då kom den jävla lukten igen..
Satt länge och funderade på vad i helvete det kunde vara, tills det verkligen sved till och brände lite på halsen, då slog det mej!

Tanken då; Visst fan! Det är min branding som luktar, det är min brända hud som luktar bacon!

Under tiden som Flubber brände mej i studion, så kom vi överens om att det luktade bacon, lagom kolsvarta bacon, helt sönderbrända..

Just nu ser det ut som att någon bara har ritat på min hals, med en svart tuchpenna (stavning?), men det är ändå ganska ballt, att det en dag, kommer bli helt vitt, precis som ett vanligt ärr..!

Ska bli intressant att se om jag kommer upp ifrån sängen imorrn, får se hur ont det gör, för just nu kan jag liksom inte röra på huvudet riktigt, för det gör så jävla ont.
Men det är sånt man får ta, ska inom studion imorrn med, lillasyster ska följa med, så ska Flubber få fota sitt konstverk, eftersom att han inte tänkte på det idag, han kom på det när han hade "tejpat" in min hals:P
Smart där;)

Nej men nu ska jag fortsätta kolla på Spiderman 2 (Y)
AWESOME!:P
Eller inte;)

Sen ska jag fan sova lite, ska upp och jobba imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0