Bästa tisdagen på länge!<3

Träffade Sessan idag efter att hon hade slutat skolan:D
Båda två är lite små dåliga, men det hindrade inte oss ifrån att ses och leka lite, tihi.
Blev att jag skulle köpa ett par leggins på Gina, men jag fick med mej en tröja med, sen sprang vi inom H&M för jag behövde en ny mascara och en foundation.
Ah, sen tog hon bussen hem, och jag kom på att jag behövde en ny parfym och lite annat krimskrams, så blev en snabb vända in på Kicks, fick min parfym och tre ansiktsmasker (A), sen inom Cubus på vägen ifrån stan, fick med mej två armband och en ring och sånna.. luffarvantar kallar jag dom xD
Sen sprang jag inom studion och köpte två nya töjisar till mina öron, och beställde tid^^
Alltså..
Det är fan inte bra att jag har pengar xD
OCH!
Mina skor från Have2have.se har kommit med<3
Hur underbart är inte det egentligen? :D


Orkar inte lägga upp bilder på allt jag köpte, men jag kom hem med fyra påsar<3
Den som säger att pengar inte gör en lycklig, ska jag långsamt mörda, med nöje!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0