Bildbomb!:)

Här kommer värsta bildbomben från det att jag kom hem ifrån sjukhuset! :)
Man ser det inte så värst bra här, men här är ju mina pupiller ganska så stora, ah när jag kom hem från sjukhuset så såg man kanske 2 mm av min ögonfärg.
Den gravida med ninjabäbisen i magen tyckte nog att det luktade illa när vi skulle tanka på JET:P
Det var inte bara jag som var trött, lillasyster var skapligt trött hon med^^

Efter att vi hade rännt runt på stan i 45 min? så drog vi hem till syster, snälla som vi är, så hjälpte vi henne att städa.. :D
Men hyllan fick hon ta själv!^^,

När hon hade dammat klart (och vi hade städat) så tog jag och storasyster en thaipose bild. Jag älskar hur mitt hår ligger på denna bilden:P
Sen när mamma hade fått tummen ur röven, så skulle vi äntligen åka hem, trodde jag..
Men det slutade med att vi hamnade på Rusta, Jula och sen Eurostop.
Jag och lillasyster var så kärvänliga och tog lite fula egobilder i Ciccis hallspegel..
Detta är den "bästa" jag hade..
Detta är den "snyggaste" och klockrenaste egobilden vi fick innan vi skulle gå..:P

NOTERA!;
JAG HADE INGET LÖSHÅR IDAG!
MODIGT AV MEJ!
Var iaf ljuskänslig fram tills klockan var 16.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0