Bullet For My Valentine + Bildbomb!

Var ju på Bullet igår<3
Vi tog lite bilder jag och lillasyster.
Jag lägger inte upp bilderna på min lillasyster eftersom att jag inte vet om det är okej för henne, så det är bara respekt mot henne!
Enjoy!
Det var lite tråkigt att lämna Halmstad, men ändå skönt!
Mobba fan inte min "snygga" jacka som jag hittade här hemma^^
När vi var framme i Göteborg så skulle vi hitta till Liseberg, men det gick inte så bra, här står jag och tänker på vilket håll vi ska gå:P
DÄR ÄR LISEBERG! Men det var det inte^^,
När vi hade åkt spårvagn 4 gånger (2 utav gångerna var det fel spårvagn, sen kom vi på rätt vagn:O)och sen äntligen fått rätt spårvagn så kom vi fram, vi åkte runt i en timme och började nästan gråta eftersom att vi trodde att vi skulle missa hela skiten, men det gjorde vi inte, vi kom fram och Funeral For A Friend hade inte ens börjat spela ännu! Tur var ju det!
Här är lite utav folket som skulle stå upp:)
MUMSFILIBABBA<3
Det var typ.. mycket folk:O Tur att vi satt på läktaren <3, annars hade vi blivit mosade tihi^^,
Efter att Funeral hade spelat så underhöll vi oss lite i väntan på att Bullet skulle komma<3
Det gjorde även en del utav publiken, tja väntade alltså.
Sen kom det massor mer folk när Bullet drog igång första låten, jag fick sån otrolig öronorgasm, lillasyster likaså!
Om detta inte är lycka, så vet jag fan inte vad lycka är alltså.
<3
<3
<3
Har hela datorn full av bilder på nästan BARA Funeral och Bullet, men ska inte tråkiga ut er mer nu.:P
Hahahahahaha, bästa bilden eftersom att jag inte har tömt ut jackan på luft så ser ut som en michelin gubbe:O
Denna bilden är ganska ball på lillasyster så den lägger jag ut, men det blir även den enda eftersom att jag inte har kollat med henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0