Det är aldrig fel!

Fick en heeeeeel drööööös med pengar idag, och det är aldrig fel!
Så nu ska det shoppas, tatueras, gå på konsert, kirra löshår, och ta en fika med tvilling i stan (även om hon inte vill:P)!, köpa en present till min favorit dj som snart blir gammal ;) :D
Jag sa ju att det gick bra nu ;)
HAHAHA!

Nej men iaf.
Magvärken har släppt lite, och jag ska knarka lite tabletter (panodil) sen ska jag snart ta bussen in till stan och senare bege mej bort till jobbet.
Kanske går inom och köper löshår innan jag börjar? Hmm.
Tanken finns där faktiskt:P
Men vi får se:)

Nej men jag hinner nog inte sitta här och dega mera, ska ta bussen om 20 min xD

Vi hörs lite senare yao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0