Det är en oändlig kärlek, och du är min bästa vän..

Men vi bråkar alltför ofta och vi kommer snart ha ihjäl varandra. - Jag tror dock att du kommer ha ihjäl mej först..!

Jag vill bli tunn, men för att bli det så krävs det en otrolig självkänsla och en jävla disiplin, och det är något som jag har tappat helt, det vet jag för det har HON sagt till mej. - För jag är fet!
Jag vill känna revbenen och ryggraden mot mina tröjor, jag vill känna höftbenen mot mina byxor, jag vill att nyckelbenen ska synas, jag vill ha armband över armbågen, jag vill bara bli vacker.

Jag vill bli tunn, smal, slank, fin och underbar.
Jag vill känna hur benen i min kropp verkligen river och skaver emot mina kläder, jag vill ha den smärtan.
Ge tillbaka min självkänsla och min jävla självdisiplin - bara ge tillbaka det, så ska jag klara det, eller jag kommer klara det, jag vet det. - Jag är ofta inte så säker på saker och ångrar mej oftast i sista sekunden, men denna saken är jag säker på, jag ska klara av det, jag ska hitta tillbaka till det, även om jag ska behöva leta, för jag ska gå ner minst 10 kg! - Det är en sak som är säker.

Sen kan jag gå ner ännu mer, för jag kommer inte bli riktigt nöjd förens jag har lagt ner hela min själ, min tid, mitt liv, min vilja ja allt, då kommer jag bli bra.

Men samtidigt..
vill jag bli frisk, jag hade behövt komma bort ifrån bloggen ett par dagar, men jag behöver den, inte för att ni läsare ska ha något att läsa, utan för att jag ska kunna skriva av mej - once in a while.
Det är så det fungerar.

Jag vill bli fri ifrån detta.
För jag kommer aldrig bli nöjd..
Jag måste röka, jag måste ha cigg.

Du är min bästa vän Ana!
En del utav mej älskar dej och kan inte tänka sej ett liv utan dej, en annan vill bara bli av med dej.

FAN, SKÄRP DEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0