Det kliar, vill klia, får inte klia.

Det kliar, vill klia, får inte klia.
Det kliar, det gör ont, vill klia, vill ha bort det onda.
Men det går inte, sitter här, och funderar på om jag bara kan klia liiiiite, för om jag kliar lite kan la inte skada?
JO DET KAN DET!
Får inte klia, får inte, får inte, men jag vill.
ÅH! 
Jag blir faktiskt snart jätte galen! 

Jag vill att det ska sluta klia, jag vill att den ska vara läkt, och jag vill att alla ruvorna ska trilla bort så det slutar klia.
Jag är fortfarande jätte öm precis på det stället på halsen, och kudden satt fast på halsen idag med.
Inte lika mycket som innan, men den satt fast, håret satt också fast, jag funderar på att börja sova med uppsatt hår så det inte fastnar där.

Jag ska fan tejpa fast mej i sängen så jag inte vänder mej om när jag sover, somnar på vänster sida, vaknar på den högra, det är jobbigt, det gör ont att dra bort kudden. (Fast jag pillar mest bort den.)
Men vad gör man inte?
Kan ju inte springa runt med en kudde på halsen xD
Vilken syn det hade varit xD
HAHA!

Vaknade iaf vid 09.05 idag, men gick inte upp förens 09.15.
Slängde iväg ett sms till Sessan mest för att hon skulle veta att jag var vaken.
Efter att jag hade fixat mej osv drog jag in till stan(:
Vi drog till jobbet, för skulle kolla om chefen var där, men eftersom att hon inte kom förens senare så fick vi prata med en annan tjej på jobbet.
Sessan fick ett visitkort, så nu ska hon skicka in ett CV och så håller vi tummarna om att hon får det:)
Mhm!:)

Sen gick vi till vårt ställe och fikade, eller ah vi drack Chailatte :)
SEN!
Så skulle vi till Cubus för jag hade sett en fin tröja där,  men vi var för lata för att leta så vi gick in sen vände vi och gick ut igen xD
Orkade liksom inte, men jag kom iaf hem med en ny kalender, det är alltid bra att ha!:)

Sitter och känner mej lite småstressad för att jag ska snart ta bussen in till stan igen (16.17 bussen ska jag hinna med), ska lämna en bok som lillasyster har lånat faktiskt!
Men ah..

Det kliar bara ännu mer nu, jävla Flubber!
Det är hans fel att det kliar, för det var han som gjorde brandingen på mej.
Jävla fittanus!

Men nu ska jag faktiskt inte skriva mer^^,
Hörs vi inte innan jag drar till jobbet (vilket jag inte tror) så hörs vi när jag kommer hem!
:)

Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

Stackare att det kliar så mkt :( Men den var faktiskt fin ju :) Så om man vill vara fin får man lida pin, det heter ju så ;) Snart läker den och slutar kliar, jag looovar :) Men du får inte klia på den innan dess :P Hihih..

Tack för en väldigt trevlig stund på stan, som vanligt när vi ses!

Puuuuusss <3

2010-11-17 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0