Det pulserar, gör ont.

Hur mycket smärta ska en människa behöva ta?
Min hals pulserar, den dunkar, den stramar, det svider.
Jag kan inte lyfta min högra arm rakt upp, kan knappt lyfta den lite, det värker och gör ont.
Men Flubber sa visserligen att det skulle göra ont dagen efter, men jag trodde inte det skulle göra såhär ont.
Jag blir sjuk i huvudet. :(

Jag känner mej mer invalid än någonsin just nu.
Det gör så ont, det värker ner i axeln och spänner i tinningen (men det är nog inte för brandingen).

Jag har ont, det var nog bara det jag ville säga xD

Sa jag att kudden satt fast i brandingen när jag vaknade? ;)
Det var mysigt att dra loss den senare :P

Kunde dessutom inte dra till jobbet idag, då jag satt fast i kudden i typ en timme och sen kunde jag inte vrida huvudet^^
SMART SARAH!
VERKLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0