Te Amo..

Jag får ont i magen när jag tänker på dej Bestfriend.
Betyder det att jag saknar dej eller betyder det att jag är så arg på dej?
Jag tror det är båda sakerna, och det är inte rätt, att du av alla människor skulle lämna oss.
Jag är arg på dej, för att du inte finns här.
Men mest av allt, så vill jag att du ska komma hem igen, för det är nämligen inte samma sak utan dej.

Jag behöver dej här.
It's not fair, att just DU skulle dö, det har snart gått 2 år, och jag kan fortfarande inte förstå, att du inte längre lever.
Jag kommer fortfarande ihåg din röst, det var som om vi pratade igår.
Du är en underbar person, även om du inte längre finns här hos oss.
Du är underbar mitt hjärta.
Du är min finaste skatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0