..

Har fan inte gjort så mycket sen jag skrev och klagade på hur trött jag var.
Jag har blivit ännu tröttare och jag tackar gudarna för att jag inte ska jobba förens på lördag!

Jag har iaf. smörjt in mej med brun utan sol (Y), hoppat i min rosa mjukisdräkt (så ser ut som en rosa smurf), tagit bort mitt smink, och har precis tvättat bort min ansiktsmask.
Så jävla skönt att ändå vara så förbannat fräsch när man går och lägger sej:)
För jag ska faktiskt göra det, jag ska liksom tvätta hela dagen imorrn, eller ah, efter att jag har vaknat så ska jag springa ner i tvättstugan och slänga in en maskin tvätt:)

Jag är så förbannat trött så jag fattar inte ens varför jag fortfarande är uppe.
Så ska ta mej i kragen och ta min natta cigg sen ska jag fan gå och lägga mej! (om jag inte fryser ihjäl när jag röker.)

Så vi hörs imorrn peps<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0