G'night!~

Jag borde gå och lägga mej nu faktiskt.
Ska ju faktiskt upp tidigt imorrn (eller idag blir det ju) för ska jobba, börjar klockan 12.00.

Sen på söndag kanske, men bara kanske det händer en grej, men det säger jag imorrn, när jag vet mer..!

Sen vill jag att det ska bli tisdag, så jag kan få träffa min underbara tvilling inne i stan över en kaffe<3
Kommer bli lika mysigt som vanligt! :)
Jag vill att mina ful/snygga Uggz ska komma.

Jag vill att det ska vara söndag och tisdag nunununu, och dom dagarna får aldrig ta slut<3

Men nae, nu hör jag hur sängen kallar på mej!
Så vi hörs imorrn när jag har vaknat och gjort mej iordning!
Lovar att slänga in ett snabbt inlägg innan jobbet!

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0