HAHAHA!!

Fyfan assa!
Jag har nog aldrig haft såhär kul i hela mitt liv, jag har skrattat så mycket att jag har fått ont i magen. :P
Det bästa var när jag skulle ta bort färgen från lillasyster nacke:P
Fyfan, jag la mej nästan raklång på golvet och dog av skratt.
Helvete assa:P

Jag var nog fan hög på det ämnet som finns i färg (om man nu kan bli det vet jag inte):P

Lillasyster; !!! JAG SER UT SOM JAKE!!!! I 2½ men!
Jag; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AH LITE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lillasyster; Men men men men men men men men men (8)
Jag; *sitter på toalocket och försöker få luft*
Lillasyster; Okej, så kul var det inte?!
Jag; .. JO! Det var fan t.o.m roligare än skägg (det är en annan historia:P)
Lillasyster; HAHAHAHAHA Ah sant!

Det är säkert inte roligt för er som läser det, men tänk er såhär, först färgade jag mitt hår (som förövrigt blev as ballt) sen färgade jag mitt löshår (som blev as ballt med), sen ut med hunden, sen in färga lillasysters hår, och hon har sånt jävla fluff (extremt tjockt hår) så man får ha 2 färgburkar till hennes skalle..
Jag har alltså andats in så mycket amoniak? (eller det som är i färgen) att jag har nog blivit lite småhög eller något^^,
Så allt är kul nu :)

Nej, men nu ska jag nog fan försöka lugna ner mej lite:P
Nya bilder kommer imorrn!:)


G'night<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0