Hemma..

Är hemma från jobbet nu, ska skicka ett sms till Åsi och kolla när jag kan komma över till henne och kolla in deras nya lägenhet:D
Nackdelen är att det är så förbannat jävla kallt ute!

OH!
När pappa skulle parkera bilen, ah så kommer det en jätte söt och jätte fluffig räv springades på våran uppfart, och in i trädgården, men sen när jag skulle leta efter den så ropade jag "räven kss kss kss" men den kom inte. :( 
Då kollade jag och såg att den hade hoppat över andra sidan gatan, så jag tror den är vilse.
Stackarn:(
Jag ville gosa lite med den, för den såg ut att vara jätte gosig:)
Tihihi.

Nej men nu ska jag skicka ett sms till Åsi och kolla om hon är sugen på att ge sej ut i kylan för att möta mej;)
Mohahaha..

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0