Hmm..

Är det bara jag som tycker att det känns som fredag?
Jag vaknade upp och blev så glad när jag såg att lillasyster stod och kollade på mej, (kanske för att jag låg och sov med en stor schäfer i sängen) frågade henne lite förstiktigt "vad gör du hemma nu?!".
Hon svarade med "jag spydde så boeende och fritid skickade hem mej".
Den lilla är sjuk:(
HON ÄR FORTFARANDE LITEN FÖR MEJ! (Hon blir 18 nästa år).

Men iaf.
Jag var helt hundra på att det var fredag idag, men så kollade jag på mobilen, så stod det att det bara var onsdag?! - Whats up with that liksom?
Hur kan det bara vara onsdag? :(

Jag blir arg, men nu måste jag torka mitt hår, bussen till jobbet går om en timme..

Hörs när jag kommer hem, om jag inte har hunnit decka.

Ni ska se hur äcklig den är nu. 

Kirrar bild på det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0