Hmm..

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mej eller om jag ska vara vaken ett tag till, mina ögon känns trötta, men jag är pigg i kroppen och så..
Ögonen är torra, det gör ont när jag blinkar, det är som att jag har två sandpappersbollar ist för ögon, för det river verkligen på ögonlocket när jag blinkar^^
Mm:P

Nej, men sitter iaf och kollar på Bartenderskolan nu, det påminner så mycket om Kungarna Av Tylösand.
Jag saknar det programmet lite..
SKÄGG! :D

Hiihii..

Nej men om man skulle gå och göra sej klar för sängen så det bara är att gå upp och lägga sej sen när det är dags, har ju en jobbedag framför mej imorrn med!
Fram till lördag ska jag jobba :O
Ska bli skönt, om min huvudvärk försvinner iaf!!

Skriver inte mer idag, så godnatt på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0