I hennes skor.

Kollar på "I hennes skor" just nu:)
Bra film faktiskt, var så länge sen man såg den så kommer knappt ihåg den, vet bara att slutet är så jävla fint <3

Funderar på att hoppa in i duschen nu, men samtidigt så vill jag inte missa filmen, så jag tror att jag gör det när den är slut (om en timme i skrivandets stund -> 00.15).
Måste ju faktiskt ta och gå upp jätte tidigt imorrn faktiskt!
Ska åka härifrån vid 13.40. - Vilket betyder att jag måste gå upp jätte tidigt (A)
Jag har inte packat eller någonting!
Hahaha, så typiskt mej xD

Nej men nu ska jag gå in och kissa innan reklamen är slut, sen sätter jag mej och kollar klart på filmen, så uppdaterar jag er lite senare, maybe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0