I miss you..

Jag fick en jobbig känsla inom mej precis, när jag bara tänkte på annat, så kom hela du in i bilden.
Du bara dök upp, och just nu känner jag mej så jävla värdelös eftersom att jag inte har dej här, eftersom att.. jag vet inte.
Du finns inte här, jag saknar dej, jag känner mej så jävla otillräcklig utan dej, jag har liksom ingen livslust längre, den försvann för väldigt länge sen.

När jag låg på sjukhuset och precis hade insett att du inte längre fanns med oss, då försvann den med.

Och jag är så trött på att låtsas som att allt är bra, för jag vet att det inte är det längre.
Men alla tror det, så jag måste ju hålla det skenet uppe.
Jag vet dock inte hur länge jag kommer att klara det. 

Jag sitter här, och verkligen håller inne mina tårar, för jag vill inte gråta öppet, jag vill inte gråta inför någon annan. 
Dom förstår inte, varför jag inte har släppt dej, men det går inte att bara släppa någon sådär, jag menar..
DU var ju förfan halva mitt liv, du var hela min värld.
Ingenting kommer någonsin att bli som det en gång var.
Jag tycker att du ska komma hem nu.
För du har varit borta förlänge.

Det finns så mycket saker som jag vill säga till dej, men jag kan inte, för du är inte här.
Men jag känner att jag måste framföra det till dej personligen, jag måste se dej i
ögonen samtidigt som jag säger det till dej.
Jag vill bara skrika ut all min smärta, jag vill känna att du fortfarande finns med mej, jag vill slå på dej, jag vill säga hur mycket jag hatar dej, jag vill gråta ut i din famn.
Men mest av allt, så vill jag berätta för dej, att jag inte kan leva på rikigt utan dej och att jag trots allt
älskar dej Bestfriend.


Jag saknar dej.

Jag vet att det är många som saknar dej, jag tänker på dej, jag tänker på din familj, som stod dej så nära.
Förlåt för att jag är en kass människa som inte klarar någonting! =/

Idag är det en helt fel dag, jag borde inte blogga som en dag som denna egentligen..
Men vad gör man inte när man måste skriva av sej ibland?!

Jag saknar dej Daniella Rydell<3
89.08.16 - 08.11.27 - Du finns i mitt hjärta och i mina tankar varje dag, min finaste Pralin<3

Don't get me wrong, jag hatar inte dej personligen, jag hatar bara tanken att du inte finns här hos oss längre.


Kommentarer
Postat av: Sara "tvilling"

<3

2010-11-15 @ 09:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0