I'll be right back at IT..

Fortfarande inte helt frisk, verkligen inte.
Huvudet värker, jag mår illa, men jag måste jobba, för jag kan inte vara sjuk inte nu, inte nu när jag nästan precis har börjat där.
Det funkar inte så..
Vill egentligen bara vara hemma idag, vill verkligen det, för jag känner att jag inte kommer orka lägga ner så mycket tid på jobbet som man egentligen ska göra, eftersom att jag verkligen inte mår bra.
Men jag har iaf ingen feber, och det är ju bra:)

Tanke; - Jag älskar ju att jobba.. Lika mycket som...... Tjockisar älskar paj?

Jag måste nog sluta nu, annars hinner jag inte göra mej klar och då missar jag bussen :O
Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0