IMORGON!

För det första!
Väldigt gammal bild på mej och lillasyster!

Men!
Jag är så jääääävla taggad inför imorrn, när vi båda två får komma bort ifrån Halmstad några timmar och kolla på Bullet For My Valentine!
Man kan ju säga som så att jag har knarkat sönder deras nya album, men det skiter jag fullständigt i.
För ingenting i hela världen kan slå att se ett band live!
Och att dessutom se det med en person som är så betydelsefull som min lillasyster - det är världsbäst!

Don't get me wrong, jag älskar alla i min familj, även den lilla/lille Ninjan i magen på  min storasyster som snart kommer ploppa ut och ge alla en feting till ninja spark! (A)

Sitter och snackar med världens bästa på msn, han var och såg Bullet live igår, och sa att dom var bra!
Och jag tror honom, för min syster har med sagt att dom är bra live (för hon såg dom när hon var på Metaltown? i somras)
MHM!

Så nu är jag fett taggad :)
Helt hyper typ, jag kommer inte kunna sova, även om jag hade behövt det.
För det hade jag verkligen!:P

Men nae.
Jag skriver inte mer idag, så vi hörs nog imorrn om jag hinner skriva innan vi tar tåget till Göteborg!
Annars hörs vi när jag kommer hem!

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0