It hurts when I laugh..

Jag kan verkligen inte sluta tänka på dej, hur mycket jag än försöker så går det inte.
Det går inte heller att trycka bort dej ifrån mina tankar, även det försöker jag göra.

Jag försöker skratta på riktigt, men det gör ont inne i mej, för jag vet att det inte alls är på riktigt.
Och det skrämmer mej, kommer jag aldrig någonsin att bli "hel" igen?

Kommer jag aldrig någonsin att kunna skratta utan att det gör ont?
Kommer jag kunna vara glad en hel dag utan att du ska komma upp i tankarna och utan att jag ska känna skuld till att jag är glad utan dej?
Kommer jag någon kunna fixa detta?

FAN MED!
Ingenting är lätt längre.

Men nu ska jag inte sitta här och beklaga mej mera, för jag har faktiskt tvätt i masiknen som jag måste ta och hänga upp nu.

Vi hörs lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0