It wants my soul, it wants my heart.

Tror ni seriöst att Flubber var i studion eller?
NEJ SJÄLVKLART INTE!
Alltid, när jag kan (för att jag kommer upp i tid) så är han aldrig där, jag tror han har ett ont monster inom sej som säger till honom att han inte ska jobba dom dagar jag kan komma in och köpa mina jävla töjisar!
Och jag kan inte köpa dom utav någon annan i studion heller, för jag tror inte att dom vet hur en 8a ser ut och vad Flubber har för priser!
Så nästa gång (jag är ledig då) ska jag fan inte fråga honom om han jobbar, utan jag ska bara klampa in där, och våldgästa hela bunten^^
MOHAHAHAHA.

Nu är jag fan sur!
Jag hinner ju inte springa ner där innan jag ska till jobbet heller, och jag måste ha dom jävla töjisarna!

Nej, men nu ska jag platta mitt fågelbo (håret står åt ALLA håll och kanter!)

Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0