Jag hade världens äckligaste dröm!

Jag har alltid tyckt att mina drömmar bara har blivit konstigare och konstigare med tiden, men drömmen jag hade inatt skrämde verkligen slag på mej! (För den var så verklig)

Jag drömde att jag skulle ut och springa, ah..
Så när jag hade gått utanför dörren, så kommer det en väldigt FET människa..
Tjejen säger att jag är fet, jag får världens panik, och börjar springa, jag springer in i en skog, och kör ner fingrarna i halsen och spyr som aldrig förr.
Sen vänder jag och börjar springa ner mot stranden, jag sprang tills mina ben inte orkade bära mej mer, och faller rakt ner på marken och börjar stor lipa.
När jag har suttit på marken ett tag så kommer min finaste pralin mot mej, hon kollar på mej och jag börjar skrika på henne, jag skriker hur mycket jag hatar henne för att hon har lämnat mej.
Hon går långsamt emot mej, lyfter upp mej och kramar om mej, viskar i mitt öra att allt kommer att bli bra.
Jag kollar på henne och säger att det inte alls kommer att bli bra, och puttar bort henne.
Hon går mot mej igen och säger att jag ska lyssna på henne, för hon vet att det kommer bli bra, att vi kommer att ses igen mycket snart.
Hon håller om mej länge, stryker mej i håret och säger att jag ska lugna ner mej, hon säger att hon älskar mej, och att hon är med mej varje dag.
Jag säger att jag älskar henne så fruktansvärt mycket, och att jag behöver henne hos mej.

Sen vaknar jag av att telefonen ringer, jag blev helt skakis när jag såg att det är ett okänt nummer, jag trodde det var min finaste Pralin som ringde mej.
Men det var det inte..

Jag saknar dej Danni
, jag saknar dej så oändligt mycket.
Det finns inte ord hur mycket jag saknar dej.


Jag åt precis en clementin.
Jag fick kramp i magen, trots att jag hade ätit två kinder maxi innan.
Jag har ångest.
Jag orkar inte ha det såhär.
Jag känner mej så jävla värdelös, men tack vare drömmen om min finaste pralin så vet jag att jag kommer klara detta, det kommer ta mer tid än vad jag hade trott, men jag vet att hon kommer finnas där med mej.
Även om jag inte ser henne.
Jag älskar dej Daniella Rydell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0