Jävla dag..!!

Jag har sprungit runt exakt heeeela jävla dagen, och jag har så förbannat ont i fötterna.
Pricken på i;et är att jag håller på att bli sjuk med, halsfluss är påväg känner jag.
Har känt mej febrig hela dagen, och det gör ont som fan i halsen när jag äter/dricker eller sväljer.
Jag har inte råd att bli sjuk nu, jag har verkligen inte det.

Jag saknar dej så fruktansvärt mycket, och jag hatar att det inte blev som det skulle idag.
Så jävla deprimerande, för jag hade verkligen sett fram emot denna dagen, men nej nej, allt bara strulade och det sket sej totalt!
Jävla miss assa!

Men i vilket fall.
Så kommer jag visa vad jag köpte senare, för nu ska jag hjälpa lillasyster att laga mat.
Så vi hörs nog lite senare, om jag inte har deckat alltså;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0